Hotel U Divadla - Praha Braník

CZ  | EN

Konferenční místnosti

Profesionální zázemí pro konference a firemní akce.
Hotel U Divadla nabízí atraktivní a reprezentativní prostory pro realizaci firemních i soukromých akcí do 100 osob. Obě konferenční místnosti (do 60 osob) jsou vybaveny klimatizací a moderní technikou (flipchart, dataprojektor, plátno) včetně vysokorychlostního internetu.

 

Ceník pronájmu salonků a konferenční techniky

  • Celodenní pronájem – 2.000,- (konferenční technika v ceně)
  • Půldenní pronájem – 1.000,- (konferenční technika v ceně)
  • Hodinový pronájem – 350,-
  • Projektor, plátno a flipchart – zdarma

 

Občerstvení

  • možnost objednání coffee breaku dle požadavků klienta
  • tříchodové menu od 99,- Kč

Pro vaši akci zajistíme komplexní servis včetně gastronomických, technických a doplňkových služeb (hudba, program, dekorace).
Pronájem prostor včetně techniky zdarma při minimálním počtu 10 osob a objednání uvedeného balíčku.

Nabídka


Konferenční balíček STANDARD 390,-Kč/osoba/den

  • 2x coffee break + oběd formou podávaného tříchodového menu
  • pronájem konferenční techniky (projektor, plátno, flipchart)
  • Wi-Fi internet


Kontaktujte nás na +420 222 765 713, divadlo@cihs.cz

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat - jsme tu pro Vás!

Nezávazná poptávka